Dags att dra ner?

Låt oss börja med alla hjärtans dag..
Jag och Smiley gick som sagt på bio, trodde vi skulle se en komedi, men det slutade med att båda satt och snyfta i kapp med filmen.. när vi sen gick och fikade hittade vi oss själva bland alla romantiska par på espresso house och jag blev ännu mer sentimental. Good work! Så jag ringde Elden när Smiley for hem och drog dit för att fördriva lite tid, visade sig att han hade sällskap och det slutade med att vi for till en förfest med 4 pers, inkl oss! nåja, grabbarna spelade lite musik och vi hade rätt trevligt. Sen var jag tvungen att fara iväg och börja jobba men bestämmde att jag skulle möta upp dom igen efter jag slutat! Kände mig riktigt snygg, svart kjol, svarta stay ups, vit skjorta och mina nya svarta höga skor! Kommer till stället har inte mycket spel.. sitter mest och tittar ut i luften och pratar lite med tjejerna i baren, man känner party stämmningen flöda! A är där och är rätt full, vill ha med mig hem men eftersom vi ska ut säger jag nej och han blir besviken och lite småarg. Till råga på allt dyker Modellen, som jag haft lite kontakt med, upp och tycker att jag ska följa med dom ut, var inte så sugen så säger att jag ringer när jag vet vars Elden är. Ringer Elden men får inget svar så jag erbjuder A en skjuts hem och skiter i Modellen, slutar med att vi kör in på en sidogata och har sex i bilen, rätt nice faktiskt, speciellt när det kom ett par fulla människor gåendes förbi.. Kör hem till honom och fortsätter där, dock är han för full och får inte upp den ordentligt.. Good work C! Morgonen därpå ser jag att Elden har ringt.. Far iaf hem och rider en helt underbar långtur med hästen. Väl hemma får jag sms från 006 som är på väg, så jag hoppar in i duschen och nästan klar är han utanför.. Hade planerat en fin överraskning till honom men den får vänta tills nästa gång.. Det sexet jag fick av honom har jag aldrig vart med om, han gav mig underbart oralsex och sen behövde jag bara ligga och njuta utan att göra någonting! Helt underbart!
Nu väntar jag på att Monstret ska komma hit, andra gången han kommer till mig på ett år, duktigt värre..

- En C som börjar förstå I och hennes förhållade på ett sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0