Dött?

Nej, det har vi inte gjort, ännu..

Det var ett tag sen sist, men det har heller inte hänt så mycket, jag har vart hos doktorn och försökt få bukt med mina små blödningsproblem. Så nu får jag försöka överleva utan sex i ca två veckor! Det är shit!
En annan sak som börjar oroa mig är Monstret, jag känner hur jag blir mer och mer beroende av hans sällskap, känner att när det bara gått ett par dagar, så vill jag skicka iväg ett sms och fråga om vad han gör ikväll.. Detta, mina vänner, är inte bra. 006 har jag lagt ner, har tröttnat, men han hör fortfarande av sig, jag är i en jävla svår sits där, dumt att ge mig in i det från början.. well, men det var kul så länge det varade. A håller jag också på att lessna på, men hade sex med han förra veckan, han var så finkänslig och frågade om jag inte skulle sova hos honom medan en av personalen stod precis bredvid. Good work, vi som skulle hålla det hemligt..! Har även blivit erbjuden middag av verkstads pappan och tränaren har skickat konstiga sms. Vad är det egentligen med äldre män? Måste man vara kall och oglad mot dem för att de inte ska missuppfatta en? Jag är alltid, nästan iaf, glad och öppen och gillar att skojja med folk, men det betyder inte att jag flirtar med dem. Så hur ska man uppföra sig för att männen inte ska tro att man flirtar utan att vara otrevlig?

- En fundersam C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0