Nr. 20

Har träffat modellen, han kom till mig på jobb och vi körde hem till honom, och vilken bil han hade! Så jävla förbannats snygg! Väl hemma i hans sjukt fina lägenhet börjar det hetta till och vi går mot sovrummet.. Jag får ju som sagt inte ha sex, vilket han verkligen hade svårt att fatta. Det kom komentarer som "Men om vi använder kondom då?" och "Kan vi använda dildon?" Svaren på det blev som ni säkert kan räka ut; Nej. När han väl hade förstått det så hade vi istället helt awesome oralsex, men gud vilken kuk människan hade, har aldrig vart med om en så grov en! Och så var han en jävel på dirty talk. Efter vårt lilla roliga skulle vi sova, och jag är inte den som tycker om att mysa, så jag lägger mig, som jag brukar göra, med ryggen mot honom längst in, längst bort. Stackaren gjorde lite tappra försök på närhet, men det slutade med att han bara fick in en arm på min sida. Vaknade, klädde på mig och for hem, detta hände i slutet av förra veckan och jag har fått ett par mms på hans kuk där han frågar om jag saknar/behöver den.. Jag tror det är han som är sugen..

- C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0