män

Det var allt för länge sen jag skrev här, nu känner jag att det äntligen är dags igen.

Har umgåtts en hel del med Stickan, väldigt mycket, vi har sovit med varandra minst 4 dagar i veckan under en lägre tid. Han stack iväg för ungefär 3 månader sen för ett jobb. I början var det riktigt tomt, speciellt när man vant sig vid att alltid sova med någon och för att inte tala om sexet, damn, man saknar det. Nåja, jag glömde väl mer eller mindre bort Stickan efter någon månad eller så, eller det är iaf det jag vill intala mig själv, men jag tänkte inte så mycket på honom. Det jag även kanske ska nämna är att han var min bästa killkompis, vi kunde prata om allt. Nu är han hemma igen och har inte hört av sig för att ens säga att han är hemma. Känns riktigt konstigt att han är hemma och inte hör av sig. Nåja, egentligen ingenting att bry sig om, killar kommer, killar går :)

Var utan sex i 2(!) månader efter det att Stickan stack, om man inte räknar fylle händelsen två veckor efter Stickan stack. Träffade vakten och drog hem honom förra helgen, bara för sexets skull. Men det blev heta sexet som jag föreställt mig hände inte riktigt.. Han börjar med att försöka sluka mig, fullt med spott och en tunga som var överallt! Groooosee! Nåväl, klarar att undvika hans kyssar någorlunda och sexet sätter såsmåningom igång, efter max 20 minuter känner jag någonting falla i min mun, öppnar ögonen och inser snabbt efter en extra koll på honom att det är hans svettdroppe som jag fått på läpparna. Behöver jag säga mer än att jag ser till att han kommer hem och ut ur min lägenhet snabbt som fan. Blev faktiskt lite rädd ett tag när hans kollega inte ville komma och hämta honom, jag menar tänkt om han varit tvungen att sova hos mig!? nä fy fan.

Igår så hade jag filmkväll, (ja, en riktig filmkväll med bara film) med en kille jag träffat på verkstaden. Killen såg jävligt bra ut i sin saab 93 cabbe, han fixade mitt nummer och börjar första smset med "hej sötis!" dom flesta som känner mig vet om att jag bara skrattat åt såna saker och tycker det låter dumt. Jag svarar med att jag faktiskt heter C och inte Sötis. Smsar fram och tillbaka och vi bestämmer att han ska komma över på filmkväll. När grabben dyker upp har han med sig rosor!! Jag vet inte riktigt vad han tänkte där. Blommor och sånt är inte riktigt min grejj, så jag slänger ur mig "Varför köpte du blommor? Blommor är inte min grejj, jag kommer bara döda dom.." Stackars kille, han såg lite ledsen ut, men vafan, blommor!? vad tänkte han på?


Nu är det snart dags för sängen, har en lång dag framför mig imorgon.

- Sov gott! Drömm sött och ha så mycket sex ni kan, medans ni kan! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0