Nakenbad och nakenlekar

Det var varmt i luften och vi satt i hamnen, Lantlollan och jag. Det åts nyplockade jordgubbar, röktes vattenpipa, dracks cider och lyssnades på trubadurerna som spelade sommarmusik. Att vädergudarna log mot oss var mer än ett faktum, hehe, och Moder Jord, hon såg till att det regnade män den kvällen. Mobilen ringde och snart hade vi fyra killar i vårt sällskap. Två tjejer som oss njöt utav sällskapet och när det började att blåsa upp till storm, då ville vi ändå inte sticka hem. Men inte hade killarna tänkt det heller, nejdå, in bland husen och sitta där ett tag, dricka mer och snacka på. Tillslut bestämdes det att ta hem till Huliganen, en lång kille i helt min smak, dricka ännu mer öl och njuta av den varma kvällen. Skaran blev mindre och väl framme i lägenheten var det bara fyra kvar, jag, Lantlollan, Huliganen och hans vän Trubaduren. Ölbadet förbereddes och snart var det kalla drickor och chips på bordet. Trubaduren satte sig med gitarren och spelade lite låtar, jag var inte sen att stämma in i det jag kände igen sen tidigare. Och utan att låta alltför självgod så lät det hela faktiskt riktigt bra. Lite hångel i hallen och det var inte bara drickan som fick rummet att snurra. Men i slutändan var det varken chips, musik eller öl som spelade roll. Det beställdes taxi och nakenbad var planen. Ett snabbt dopp, lite tafsande i vattnet och kyssar. Inte kan det räknas som fel. Jag upptäckte att Huliganen hade tatueringar och då gick ju som vanligt min "ligga-radar" igång. Väl tillbaka i lägenheten fortsattes drickandet och snart var hånglet igång igen. Huliganen lockade in mig i sovrummet och det tog inte lång tid innan kläderna var av och vi svettiga stönade ut vår njutning. Värmen var outhärdlig i rummet och jag måste tyvärr säga att det fick oss att avbryta så fort han kommit. Påklädning och stilla skratta åt faktumet att sängkläderna var våta och att sängen faktiskt var hans rumskompis. På vägen ut mot balkongen stötte vi på en Lantlolla och en Trubadur som låg i den andra sängen och lät misstänksamt nöjda med tillvaron. Då dom fick veta att sovrummet var ledigt försvann dom snabbt in där medan jag och min man satte oss på balkongen och snackade med rumskompisen. Dock tog det inte lång tid innan vi var igång igen och rumskompisen försvann in i lägenheten. Grensling och sex i en stol, men återigen var den där värmen där och vi fann oss utmattade snabbare än väntat. Trubaduren kom ut på balkongen för en "efter sex"-cigg och nya öl öppnades. Så fort burkarna var tomma försvann Trubaduren och snart kunde vi höra Lantlollans stön och småskrik igen. Jag ville ju inte vara sen så snart var även vardagsrummet en sexlokation och jag fick mitt tredje knull den natten. Svettigt, härligt och väldigt skönt. Så när man pustat ut var det dags att vila en liten stund, sedan fick jag dra min kära Lantlolla med mig hem, så att vi kunde få hem bilen och få nån sömn under förmiddagen. Båda eniga om att nästa gång tar vi bussen.

- En sommarälskande I

Kommentarer
Postat av: XXX

Skönt!!!!

2010-07-16 @ 03:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0