Halvdana hattricks och militanta sexsamtal

Förra veckan skulle jag haft besök av Officeren, ja han skulle bo i min lägenhet under hans utlandsövningar med det danska försvaret. Det väntades sex i stora mängder men även mys och middagar. Men det sket sig kan man säga, permissionen uteblev och även mitt sexliv. Ja men inte har jag lidit över det, för första gången i mitt liv har jag nu utövat telefonsex, och ja, det var ju en speciell upplevelse. Vi alla har ju minst en gång provat på cybersex, och nu kan jag pricka av ytterligare en sak på min lista. Men bara för att jag inte hade en stark man i min säng betyder det inte att jag sov ensam, nej nej. Lantlollan gav mig sitt sällskap under flera dagar och vi fick allt oss några roliga rundor i stadens uteliv. Fast visst går inget upp mot en man som håller om en och gräver in sin näsa i ens nacke, det är mys på HÖG nivå. Sen var det ju Hockeyspelaren, ja han älskar tydligen mig, så nu blir det väl snart besöksförbud på honom ;) Nej men visst är det trevligt att vara omtyckt, dock behöver det inte bli till överdrift. Det var menat att han skulle bli nr 3 i mitt hattrick häromveckan. Jag hade en runda hem till Sverige där jag bestämde mig för att träffa Grannen och Vodka under en kväll vardera. Grannen gav det där vanliga snabba sexet, det som man vant sig vid när det gäller honom. Men killen kysser så gudomligt att jag aldrig ens kunnat välja bort honom. Vodka däremot, ja där var det inte ens meningen att det skulle bli sex. Vi skulle ta en kaffe i stan, men då fiket var fullsatt så tog vi oss istället till en bar och drack oss lite lulliga. Båda var sugna på en starkare fylla men inte på en saftig nota, så vi drog oss hem till hans vän (tillsammans utgör dom de så kallade Polackerna) och där blev det vodka och te då inga andra blandningsalternativ fanns. Klockan började bli sent och eftersom värden vår skulle upp och jobba dagen efter fick jag och Vodka bege oss hem till honom, som förövrigt var vägg i vägg med Hantverkaren. Återigen blev det sprit i mängder, och återigen ingen riktig blandningsspecialitet, vad sägs om vodka och funlight?! En dam som blir alltför full på vodka och en man som definitivt inte ska dricka det pga seriös bakfylla dagen efter, den perfekta kombinationen kanske. Efter mitt femte glas minns jag inte särskilt mkt, men kläderna åkte av och sedan är det mer eller mindre en stoor lucka. Morgonen efter vaknade jag upp i hans säng med ömhet i kroppen och blåmärken som börjat framträda. Dessutom hade jag ett brännmärke på armen som tydligen kom från ett försök att få fart i min vattenpipa under småtimmarna. Medan jag mådde som vilken annan dag hade mannen vid min sida det lite svårare, och det var en utmaning att inte skratta åt hans framåtböjda gång orsakad utav en sprängade huvudvärk, därav namnet Vodka. I hallen var det en stor vattenpöl och ingen utav oss visste hur den kommit dit. Till sist blev det dags för mig att åka hem, och nog gjorde jag det i rätt tid, för i hissen mötte jag hans syster. Det hade ju verkligen varit kul att ligga naken i hans säng när hon knackade på. Så väl tillbaka i Köpenhamn skulle jag träffa Hockeyspelaren för en liten utgång på kvällen, men inte ska man väl vänta på att hans tummar kommer loss, och efter en väntan på att han skulle höra av sig i två timmar struntade jag i honom, och mitt hattrick fick där den gången utebli.

Det är nu dags att rensa ytterligare en gång i pojkgarderoben, och det är synd att dom bästa numera har flickvän, t ex Hantverkaren. Men visst kan vi väl hitta några bra här i staden, jag måste bara lära mig att vara snäll mot dem dagen efter och inte låta söta lilla C kasta ut dem.

- I med tusen ursäkter för den långa tystnaden, men inga av dom är godtagbara

Kommentarer
Postat av: Hantverkaren

Mäktigt att du va i mitt hus!



Det sägs att min yrkesgrupp kan våra saker. O du verkar ju inte misstycka!

2010-03-25 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0