Helgen som gick

Helgen började med en pissfredag, mobilen samt bilen gick sönder, bråkar med en kompis, Dutten hade en pissdag och till råga på allt gick det kasst på jobbet på kvällen. Vilken start på helgen!
Lördagen började bättre, vaknade bara med en katt i ansiktet. Käkade med Dutten och hennes pojkvän för att senare på kvällen bege mig vidare till jobb, även då en pisskväll med lite spelare och kass kassa.

Söndagen började fint, var ute på långprommenad med lånad hund och skulle njuta av min enda lediga dag på 5 veckor, vem ringer inte om mitt tredje jobb!? jo, så hon fick åka in och jobba lite på en avdelning som inte är min, men som tur var kom det en annan efter ett par timmar. Kommer hem och hinner städa, tvätta och duscha innan det är dags för middag med söndagskröks gänget, middagen var sjukt god och alla hade riktigt trevligt. Vi begav oss sedan hem till mig för att påbörja denna söndags drickande med Kungen, alla andra fick dricka god sprit medan jag fick nöja mig med hallonsaft (jag började jobba 7 måndag morgon). Jag fick tillåtelse att vara med på första rundan och fick äran att hälla hallonsaft i glaset tillsammans med öl, rödvin och cider, men det bästa med hela rundan var ändå att jag fick sista kungen och slapp dricka mixen:) Kvällen avsluades med att Stickan (min nuvarande "matlagningsvän") följde med hem till huset jag passade och hade helt jävla fucking amazing sex i en två timmars tid. Men vill ni veta det bästa? Jag kom inte. Har ju alltid haft det problemet att jag aldrig (ja, aldrig) får orgasm med män, även fast det är helt underbart. Nåja, fick nästan 2 timmars sömn innan det var dags för jobb.
Stackaren som fick dricka mixen av hallonsaft, rödvin, öl och cider! Stackaren som fick dricka mixen av hallonsaft, rödvin, öl och cider:)

Hela måndagen gick jag som en zombie, trött som fan. Jag skulle laga mat med Stickan på kvällen och har kommit överens om att jag ska sova innan så jag inte somnar kl åtta på kvällen. Han lagar iaf en super god enkel rätt och vi sätter oss och ska äta, får då ett sms där det står; "Hej. Du hade jobb på ** igår, vad hände?" Jag får panik och tittar i min kalender, nej inget jobb uppskrivet, lånar datorn, hittar schemat och inser att jag totalt missat att jag skulle jobbat på söndagen! Chefen ringer upp mig några minuter senare och frågar vad som hänt, blir som tur var inte sur och påminner mig om mitt pass på fredag. Men kan ni tänka er en värre helg? Bilen går sönder, mobilen går sönder, bråkar med en kompis som ställer in tjejkvällen vi skulle haft (har då redan tjorvat så jag skulle kunna vara ledig från jobb), får inte ens en liten orgasm när jag har det bästa sexet någon och inte minst jag missar att jag skulle jobba.

- En C som inte förstår varför just allt ska hända henne under en och samma helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0