When all the good guys are taken

Ibland är det inte män min smak och mitt sinne vill avnjuta, så då tar jag mer än gärna mig över den heterosexuella gränsen och in i bi-land. Ja för det är ju vad jag är. Den senaste kvällen var verkligen rolig, äventyrlig och helt klart något att minnas. Hemma sjuk efter flera hektiska veckor och när mitt humör var i botten fick jag ett litet samtal, jag skulle "gå i byen" som dom säger här i stan. Två timmar senare satt jag uppiffad i en bar och drack fruktigt våriga drinkar med ett sorl utav snackande runt mig. Mitt sällskap hade varsin sötsak att smaka på medan jag avnjöt att bara låta min blick svepa över folkmassan, avläsa dom olika interaktionerna i rummet. Det var då jag såg henne, en petite tomboy med den där otroliga utstrålningen som bara fick mig att vilja gå fram och riva av henne kläderna. Inte gjorde jag det, men när hon helt plötsligt stod vid min sida i baren för att beställa, då bestämde jag att visa mitt intresse och viskade några välvalda i hennes öra. En timma senare var vi fortfarande kvar på samma ställei baren, snackandes, kysstes och lekfullt retade killarna som mer än gärna uppmärksammade vår nyfunna vänskap. Ja beslutet om att ta med henne hem var inte svårt, och återigen fick den söta lilla lägenheten fint besök.

- I som efter ett avhållsamhetsavtal med Officeren skall bestraffas för denna lilla händelse, men som hon alltid säger, stygga flickor belönas med bestraffningar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0