Fuck?

Haha, sicken härlig kväll det blev igår, gick dåligt på jobbet, men fick ett nice avslut!

När jag stängt bordet i vanlig ordning går jag och ska säga hejdå till personalen, blir stoppad av vakten som vill ha en lång kram och en puss på kinden, vilket han också får. Lämnar mitt nummer till Rödtotten och kramar om båda bartendrarna innan jag och vakten slår följe till bilen. Väl framme kramas vi igen och istället för att sätta mig i bilen drar han mig till sig och hånglar sedan upp mig mot bilen, mitt i allt grovhångel kommer bartjejen ut på baksidan och ser oss.. ops.. hoppar från varandra och så snart hon är utom synfält blir jag upptryckt mot bilen igen, en minut senare kommer det en polisbil körande och spanar in oss väldigt noga.. Kanske för att det står VAKT med stora bokstäver över hans rygg..? Bestämmer oss för att sätta oss i bilen och vara lite diskreta. Jag kör iväg till mitt andra jobbs parkering och ställer mig där, kläderna ryker i en fart och under vaktens skottsäkra väst gömmer sig en snygg och vältränad kropp! Har sedan riktigt nice sex som börjar med ridning på framsätet, vakten gör ett par tappra försök till lite dirtytalk, men det enda han förmår sig att säga är: "ååh fuck", "fuck" och "fuck".. funkar inte riktigt för mig och jag svarar en del grövre och tänker att han kanske snappar upp nått.. Vi fumlar oss till baksätet i bilen och förtsätter, där han fortsätter även där med sitt "ååh fuck!" Ingen lycka i att försöka få honom att avancera lite.. När han han sedan kommit börjar han slicka mig på ryggen!? Vem fan slickar en på ryggen efter man kommit? inte speciellt tändande för min del. Nåja, folk är olika.. Klär på oss och jag kör honom upp mot hans bil, stannar och han ska ha ett sista hångel, han öppnar sedan dörren och jag vinkar ut honom ur bilen, stackarn blev nog lite paff över min kylighet efter sexet. När jag körde iväg och skulle messa I kommer jag på att jag inte ens vet vad han heter.. Det är sånt här spontansex som gör att jag älskar att vara singel! Halvvägs hemma får jag sms från en av grabbarna i baren, vi kan kalla honom Jokern, där han och barfolket hoppas jag kan sova gott.. Och vem sover inte gott efter ett bra knull?

- En härligt avslappnad C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0