sol :)

Vädret styr verkligen ens humör sjukt mycket. Nu är det sol ute och jag är hur pigg som helst, ska snart bege mig till mina små djur och rida innan jag börjar jobba kl. 13, och det känns inte ens jobbigt! Under vinterns gång har jag inte haft motivation till någonting annat än jobb och sex, om knappt ens det. Men nu känns det helt plötsligt kul och motiverande att hålla igång djuren och även fast jag arbetar dubbla pass så känns det inte så jobbigt som förr. Och vem vet, jag kanske till och med börjar springa igen?
Nu får jag äntligen ha sex, så ikväll tänkte jag bege mig till Monstret och ha massa sex hela kvällen, om han har blivit frisk vill säga..

- En motiverad C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0