Utgång

Var ut och festade i lördags, Smiley hade en lite försenad 20 års fest. Det var massa trevliga folk som jag kännde och stämningen var på topp. Vi käkade god mat och snapsade mellan tuggorna, ni kan ju tänka er hur mycket snapsande det blev.. och hur full jag blev.. Runt midnatt skuttade vi glada neråt dans och ännu mer folk, bestämde mig en bit neråt vägen för att ringa min kära I och berätta hur full och glad jag var. Det enda hon gjorde var att skratta.. Även en annan gammal vän fick sig ett par glada telefonsamtal, stackare.. Väl framme ställer vi oss i kön och jag träffar den ena vakten från ett av ställena jag jobbar på, hälsar glatt och frågar om han inte känner igen mig, i mina ögon varför han inte kramar mig som hej.. Väl inne intar vi dansgolvet och dansar, dansar och dansar.. När jag ska gå ut och lufta mig kommer Smileys pojkväns kompis ut och börjar prata om att jag inte ska se honom som en av mina spelare och om förälskelse, stackars kille, han titta mig i ögonen på det där speciella sättet. Svaret han fick var "Jag går in och dansar igen" och en vändande klack som spatserande in  mot dansgolvet igen.. Hittar en annan vakt från samma ställe, den snygge vakten.. Hälsar och dansar på som bara den och nå fan fick man en blick från snyggevakten :) Dansar vidare och stöter på hockeyspelaren från bilverkstaden där jag köpte min bil, jag är full och glad och pratar mer än gärna med allt som har två ben och ett huvud, sätter igång och försöker få honom att dansa, grabben kan verkligen inte dansa och det vart ännu sämre när han inte ens ansträngde sig.. så jag skuttar vidare och börjar dansa med Smiley, kommer en annan grabb från festen och jag drar, på Smileys order, upp honom för att dansa, men han kunde bara dansa när han häll på och klänga på mig.. suck, grabbar alltså.. Hittar iaf verkstadskillen igen och drar igång ett samtal om hur bra det är med kk's, inga förpliktelser, bara ringa eller smsa om man är sugen.. när stället stänger går vi ut tillsammans och får frågan om vi är tillsammans, båda svarar lika blixtsnabbt "Nej!" På väg ut hinner jag med att krama om båda vakterna samtidigt.. Ute på parkeringen slutar det i ett hångel med verkstadskillen och ett väldigt bra sådant.. Är hemma i säng vid 04 tiden och hela söndagen går åt till att sova och slappa innan jobbet kallade kl 22 på kvällen..

På jobbet var det en privatfest och inte mycket spel.. Hade vakten runt bordet och pratade med honom. När jag skulle räkna kassan efteråt fick jag en kram av den Rödis, bartendern, när jag gick ut till bordet igen fick jag en kram av den andre bartendern, och även en till när jag kom tillbaka med nyckeln.. När jag skulle köra hem stannar jag ute och pratar lite med vakten och får även en kram av honom och han tyckte även att jag var den trevligaste dealern på stället:)

That's all for now, har en del kvar att berätta, men det kommer antingen senare eller imorgon!

- C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0