deppdag..

Idag har jag en sån riktigt feel lonley day, har tänkt på allt som har hänt. Tankarna snurrar i skallen, vad ska jag göra?

Kan börja med att berätta om Tatueraren, han är ett stoort kapitel. Vi kan börja med hur vi träffades. Jag och min kusin var utomlands, vi skulle ut och äta på kvällen när jag träffade honom, en snygg tatuerad kille, en riktigt kalssisk bad boy med stort B. Detta var för ett år sedan nästan exakt. Har hållt kontakten och jag for ner till honom för drygt en månad sen, allt var hur bra som helst, ni vet den härliga känslan när man klickar med nån. Så nu har han presic vart här, och det blev riktig kaos, det var inte alls samma känsla som sist, det kom fram mer och mer skrämmande saker om honom, riktigt chokerande saker som jag inte tänker gå in på.. Han ville gifta sig, skaffa barn och flytta ihop, hit till sverige. Jag fick helt enkelt kalla fötter, sårade honom så in i helvete och han for hem. Och vad gör inte C om sitter och saknar honom! Vafan, sexet var inte alls bra när han var här, tråkigt, enformigt och inte minst snabbt.. Plus att efter sexet skulle han ligga helt svettig och alldeles för varm ovanpå en.. och ändå saknar jag hans närhet.. Han har även gett mig två gratis tatueringar, den första är ett litet hjärta på foten och den andra är ett körsbärsträd, en stor på sidan, vid revbenen och ner till höften..

På allt detta så är verkstadsgrabben ine ett avslutat kapitel, helt sjukt, tycker om honom och kan inte komma på om det är mer än bara kk eller kanske mer? vet fasen ingenting för tillfället.

Saknar mina och Is utekvällar med alla våra crazy minnen, hotellrummet med var sin kille i sängen bredvid är bara en av många galna kvällar..

- En mycket förvirrad, ensam och trött C, som förövrigt lovar bättre update nu när hon fått lägenhet, dator och internet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0