Ibland ser man bäst i mörkret

Äntligen rullar allt på som det ska med Mekarn! Innan var det så mycket problem med oron för känslor och det gjorde allting så invecklat och jobbigt. Nu när vi båda klargjort för varandra att vi inte är vad den andra söker mer än sexuellt och vänskapsmässigt så funkar sexet så himla bra. Det blir långa samtal in på morgontimmarna med vattenpipan och sedan sover jag över hos honom som om det vore en självklarhet. Vi har sex, riktigt bra sex, och sedan somnar vi sidan om varandra utan problem. Vi har en deal, jag ska lära honom dirtytalk och han ska lära mig efterspel. Vem tror ni lär sig snabbast? Fast när han kåtar upp mig på morgonen och sedan skyndar iväg till jobb blir jag lite smått arg, ingen vill ju lämna sängen otillfredsställd. Dock ser han alltid annars till att jag får komma, så jag ska inte klaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0