jackpot

Idag började dagen med jobb och kräftskiva hos en arbetskamrat, under kräftskivan intogs rätt många bacardi, smirnoff ice och såklart ett par tequila snaps! Jag älskar tequila, för er som inte vet. Vi hade iaf riktigt trevligt och alla var fulla och glada, när dom galme börjat röra sig hemåt drog jag till eslöv och festade vidare, träffade Vakten och hans kusin som skulle köra mig hem sen, men blev först efterfest hos en härlig äldre man, som helt klart måste vara bög, väldigt underhållande var han iallafall, tvärtemot de andra på efterfesten som var riktigt tråkiga och smådryga.. nåja, börjar köra hemåt mig och jag och Vakten börjar så smått i baksätet medans hans kusin kör, måste bara lägga till att det var en riktigt nice bil, president bil, nästan iaf :) Kom hem till mig och både två följde med in, sen blev det riktiga glory times!

- En trött, men nöjd C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0