fylla?

Ja, från början var här då ett fylleinlägg från en lite väl ansträngd alkoholkonsument. Jag valde att ta bort det och istället skriva om omständigheterna som resulterade i det lilla konstiga inlägget utan varken mening eller rättstavningar.

Det var fredagsbar och lilla jag var bartender (säljer den ena, sväljer den andra). Då uppstarten började redan vid lunch så kan man ju säga att när jag gick av mitt pass på kvällen var det kört. Mötte upp med Elden och hans vänner och det blev mer dricka, massa cider och inte gjorde det mig olycklig nää. Fick ett infall om att ta bussen hem och lämnade helt enkelt killarna. Detta var efter att jag odrägligt nog skrivit mitt lilla alias över både bordet och tegelväggen med spritpenna. Ja en kille kom undan med adressen hit skriven över hela sin arm. Så efter att blåförnekat att någon av oss skrivit på inredningen tog jag min lilla vandring till bussen, bara för att bli förbikörd av den och sen inte få tag på en taxi som kunde köra mig hem. En timma senare satt jag på en annan buss hem, trött, full och lite frusen. Jag hade då även tappat min ena vante och måste nu köpa ett nytt par. Sådär, där var min natt, och nu kl 13.00 ska jag lämna min sköna säng för att åka in till stan och hämta bilen min. Hur var er natt?

- I som undrar om hon är allergisk mot alkohol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0