loove...

.. is in the air!
Idag är det alla hjärtans dag, och hur firar man inte den bäst om inte med en kompis! Så jag och Smiley ska fara in till Malmö för en snabbshopping för att sedan bege oss på bio! Filmen som ska ses är en sån riktig härlig tjejfilm! Efter filmens slut ska vi gå och äta en romantiskt middag för två vänner på nått av ställena i malmö, därefter ska jag bege mig direkt till jobbet och titta på alla gulliga par som springer runt.. suck..
Nu när jag ändå är igång med alla hjärtans dag kan jag tillägga att förra året spenderade jag och I dagen tillsammans, vi tittade dubbla filmer på bio, om jag inte minns helt fel så hade vi vårt Leonardo race där, och vi hade det så mysigt!
Var hos Monstret häromdagen efter jag jobbat, hade det verkligen mysigt och sjukt bra sex! Har hållt på i över ett år nu med denna man, helt otroligt att jag inte lessnat.. Nåja, det otrroliga som hände den kvällen var faktiskt att jag har lyckats sova hela natten tillsammans med honom utan att vakna, detta är första gången jag har sovit en hel natt, 03-07, utan att vakna en enda gång, men en man bredvid mig. För i vanliga fall är jag inte den som tycker om att mysa, ser helst att vi ligger i var sin sida av sängen så man slipper ha snarkningarna i örat hela natten! Nu ska jag bege mig till stallen och fixa hästarna innan jag och Smiley ska in till stan och ha det mysigt! 

- En avundsjuk C, som ibland, bara ibland, hade kunnat tänka sig kila stadigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0