och så släppte allt..

Har äntligen fått fast jobb! Det är verkligen helt underbart, jag var på väg utomlands för ett annat jobb, men nu stannar jag hemma istället, vilket faktiskt känns riktigt härligt! Allt kommer lösa sig med planering, pengar och förhoppningsvis äntligen en lägenhet så man kan få lite privatliv och slippa förklara vem det nu är man ska iväg till på kvällarna!
Jag satt innan och tittade på gamla foton från norrland och började sakna allting hemma, allt med mina underbara hästar, att bara kunna rida när man vill och utan att behöva känna att man måste, men man bara gör det för att man älskar det. Så med min nyfunna motivation ska jag bege mig till stallet och rida en härlig runda i skogen just för att det är det jag älskar att göra!
Så det kommer bli fler härliga fester, utgångar och bus från både min och I's sida nu när jag stannar hemma och inte måste säga ja till alla tider man får som timanställd! Det här är verkligen början till en awesome period!

- En mycket glad C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0