Utgång på G

Ikväll gäller det! Jag  och I ska äntligen ut och sätta fart på Malmö! Det blir krogmys, kareoke och alkohol! Det enda som fattas är vår dans! Så som vi brukade stå och dansa på högtalarna på slakt, det saknar jag..

Igår fick jag veta att någonting hemskt hänt en av mina allra bästa barndoms vänner.. Detta hände i lördags och jag har inte fått reda på det förs igår, det som verkligen gjorde mig ledsen var att min vän inte berättat något.. Jag vill finnas där för mina nära och kära och jag vill att de ska kunna berätta saker för mig som de kan lita på att jag behåller hos mig, och inte minst söka tröst.. Det som hände var helt oförlåtligt och män som gör sådana saker borde fan inte finnas.

- En arg C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0