new shit tried..

Äntligen blir det avslappning efter en lång helg med jobb! Räknade ut att jag jobbat dryga 30 timmar under helgen och det ger pengar mina kära! Sitter nu och väntar på att 006 ska komma över och vi ska ha härligt sex! Är det inte den bästa avkopplingen? Känslan efter sexet är så underbart avslappnande!
Helgen gav också en del andra intressanta upptäckter, provade en sak jag aldrig i vanliga fall skulle få för mig att prova, nämnligen analsex med babyolja! Var en intressant upplevelse, det var andra gången för A och han älskade det! Förstår inte det alltså, grabbar tänder inte på när grabbar har analsex, men tänder på att stoppa in den i en tjej, jag menar rövhål som rövhål, det hade lika gärna kunnat vara en grabb dom stoppade in den i! Eller prova stoppa in en gurka i röven, hur skönt skulle det kännas? Nåja, en av de saker jag aldrig kommer förstå med grabbar..
Min lediga dag skulle ha vart imorgon, men nu åkte jag visst på jobb iallafall.

- En trött och sugen C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0