*

Hänt en del sen sist, träffat både A, Elden och Monstret..
Vi börjar med A, kom hem till honom efter jobbet och hade lite glory times, en sak som jag kom på när jag satt mig i bilen och skulle köra därifrån var att vi faktiskt inte hade kyssts nångonting alls under hela kvällen och morgonen och jag hade inte saknat det alls. Kanske är det så när man börjar att endast ha sex och komma underfund med att det egentligen bara är själva sexet man är ute efter? Eller så börjar man helt enkelt lessna. Jag tror jag börjar lessna på A, visst har vi roligt sex, handbojor har jag för första gången fått på mig, en sjukt härlig upplevelse, och sist tog vi även bilder.. Var rätt skojj, men såg till att ta bort dem innan jag for därifrån. Kul att hitta en nakenbild på sig själv på nätet? nja, inte riktigt. Morgonen efter jag vart hos A, skulle jag förbi Elden och hämta mina kläder, som förövrigt stinker rök! Så lämna aldrig era kläder hos en inomhus rökare på hans rum! efter 10 uppringningar svarade han väldigt trött att jag var välkommen upp. Hämtar mina kläder och pussar på honom att det var trevligt att ses, detta fortsätter och jag dras med, hade helt glömt vilken lång kuk han har, men sexet är som vanligt bra, varar inte länge eftersom jag skulle iväg, den nya bilen skulle fixas..
I lördags skulle jag bo i lägenheten och 006 skulle komma över, men han fick migrän.. smsar fram och tillbaka med Monstret och efter att jag erbjudit mig att hämta pizza till oss kör jag iväg för att upptäcka, återigen, att skåningar, snö och bil verkligen inte går ihop! Ligger i 60-70 km/h på motorvägen och det är i princip omöjligt att komma förbi.. suck! Hinner till pizzerian 1 minut innan dom stänger och knackar på dörren och får betala för pizzorna.. Kommer upp till Monstret och han har redan dukat fram. Blir film, mys och precis lagom långt och skönt sex kvällen till ära. Morgonen därpå upptäcker jag en ny punkt som jag inte visste jag hade..
Torsdagen till ära ska jag och min saknade I ut och dricka lite för att sedan hinna med en klassisk frukost på Espresso House på fredagen!

That's it for now! - C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0