"Jag tycker om dig också.."

Nu sitter jag i en för stor morgonrock och Monstret har precis fart till sitt jobb.. När han kom hade jag på mig samma morgonrock men under den hade jag satt på mig min blåa fina korsett med matchande trosor och stay ups! Det var någon som blev väldigt glad åt min klädsel! Även fast större delen åkte av rätt snabbt.. Efter vi haft sex ligger jag och leker/exprimenterar med hans kuk och frågar om han tycker om det. Mitt kära Monster svarar snabbt "Jag tycker om dig också!" Jag säger inget först men sen börjar jag skratta och det är kört! Får då säga att jag såklart tycker om han också men det känns lite wierd.. Till råga på allt fick han för sig att vi skulle ha bild på oss tillsammans, nåja, lagom glad åt det förslaget ställer jag motvilligt upp och korten ser, som jag förutspått, ut som nå jävla hej kom å hjälp mig! Somnar såsmåningom och vaknar som vanligt ett par gånger under nattens lopp.. Vaknar och båda är sjukt trötta, Monstret ska iväg och jobba men vi hinner ändå med lite morgonsex som är rätt kasst för att båda är trötta och ids inte jobba. Nåja, man fick kuk iaf! Nu ska jag sätta igång Sex and the city filmen och njuta av friheten, jag är nämnligen ledig idag, ett litet tag innan jag drar mig till stallet och hästarna!

- C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0