En svettig indian

Mötet med Indianen var först en riktig hit. Första gången vi sågs var på en kompis fest och han firade sin matchseger. Han var riktigt snygg, vältränad med armar man kunnat dö för, solbränd och hade mohawk, därav smeknamnet Indianen. Det blev mycket flörtande och heta kyssar, fast där slutade det oxå. Ett tag senare träffade jag honom igen och denna gång hemma hos honom, hemmakväll med dricka och gott sällskap. En efter en försvann vännerna och tillsist var det bara han och jag kvar. Kan inte säga att det tog lång tid innan han kastade sig över mig och utdelade kyssar över hela min kropp medan hans händer smekte av mina kläder. Min kropp skälvde utav hans beröring och mina läppar sökte hans. Sedan kände jag det, en svettdroppe som letat sig ner från hans ansikte och som landade på min panna. Ja en droppe svett var ju inte hela världen, men där kom en till och en till. Tillslut rann svetten av honom och jag fick det i mina ögon, i munnen, håret, ja överallt. Vet inte vad ni tycker, men en svettdusch hör inte ihop med sex om jag får bestämma. Där slutade mitt äventyr för den kvällen och jag kunde bara vänta på att han blev färdig. Fast dum som jag var så hade jag sex med honom två gånger till innan jag insåg att det där med svetten inte skulle ändras. Sedan somnade jag där i en säng med nersvettade lakan, väntandes på att min första buss skulle gå hem på morgonen.

- I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0