Utgång hit och utgång dit

Hello darlings, någon mer än jag som är full och vaken denna lördagsmorgon? Precis hemkommen från min utekväll och tänkte på eran underhållning, vilket betyder ett nytt inlägg. Så, någon mer än jag som börjar bli gammal och åker hem innan nattklubbarna stänger? Själv kom jag bara så pass långt som puben som stänger 04, därefter hamnade jag i baksätet i C's Audi efter att ha nekat svartklubbar och annat tidsfördriv. Men jag kammade iaf hem en ros denna afton, tillvägagångssättet är preskriberat. Sådana här kvällar kan det vara lite jobbigt att ha pojkvän, Den Underbara Pojkvännen (kortare kallat DUP), som just nu sover eftersom han ska upp tidigt. Detta betyder att jag blir sexlös och får sörja hans frånvaro. Jag tog igen det med lite fylleföda - hemmabakad äpplepaj.

Natti natti, nu ska donnan sova

- En överförfriskad och pömsig I som just nu bara vill däcka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0