Ålder

Det här med åldersskillnad, jag har märkt att det är en väldigt stor sak för de flesta.. Vissa har sina regler om att mannen inte får vara yngre än kvinnan, andra har flera års åldersskillnad där det lätt kan komma upp till 20 år mellan personerna utan att bry sig det minsta. Jag själv har en regel där jag inte har sex med yngre personer än mig själv, räknat på året. Denna regel är rätt lätt att hålla eftersom jag helt enkelt inte tänder på killar som är yngre och dels för att de i mina ögon är alldeles för omogna i sitt sätt att vara. Visst finns det många yngre män som kan vara attraktiva och väldigt mogna, men där är det antagligen den beskyddande känslan som gör att jag inte vill ha sex med dem. Äldre män däremot har jag inga problem med, så länge jag har attraktion till dem, jag tänker inte alls på hur gamla de är och jag bryr mig nog helt enkelt inte.. Äldre män har också mer gentleman i sig än de flesta yngre män har jag upplevt, kan bero på det också. Vi har som sagt väldigt skilda syner på åldern och jag tycker många hakar upp sig för mycket på den. Jag menar, om du inte visste hur gammalt ditt ragg var, hade du då haft sex med honom? Om svaret är JA! då är det ju inga problem, men fråga inte om åldern förrän efter ni haft sex.. Om svaret är Nej! så vet ni redan vad ni ska göra. Just det! Glöm bort åldern, sätt en plastpåse över huvudet och ha sex med honom! Nej, men ni vet vad jag menar, hitta en annan snygg, yngre/äldre, fisk i vattnet!

- C, som blev väldigt sugen på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0