Min debut

En gång i tiden var vi pivots, tjejer som var killars andra hand under raggning. Det vi inte visste när vi började var att vi även skulle vara killarnas säkra kort för ett ligg om kvällen skulle skita sig. Så varje helg vi var ute med dem kunde det hända att vi blev hemdragna av någon random guy som hoppades på lite tur. Men inte gav vi dem det om dom inte charmat oss rejält (eller supit oss fulla). Min första gång var en kall decemberkväll och jag eskorterades till bussen efter att ha dansat på Slagt till stängning. Killen var den som fått in mig i hela pivotgrejen från början och hur skulle jag veta vad som väntade mig när vi satt där och pratade på busshållsplatsen? Jag borde ha anat, men lite naiv har jag alltid varit när det kommer till killars indrivande utav tjänster. Så är det när man är en godtrogen pappas flicka. Iallafall, vår buss kom och vi hoppade glatt på, fast när hans busshållsplats kom hoppade han inte av utan han följde mig hela vägen fram till dörren och då kunde jag inte vägra honom att följa med in, det var ju minusgrader och timmar tills nästa buss gick. Och då låg vi där i min säng, jag var stentrött och ville bara sova. Men på något sätt uppäcker jag mig själv bli rejält upphånglad och uppkåtad, och inte har jag någonsin tackat nä till ett rejält knull. En timme senare kom jag, kraftigt, fyra gånger. Det var en nöjd kille som såg på mig och sa "Duktig flicka" samtidigt som jag med ett leende på läpparna förnöjt återhämtade andan. Tänka sig, det är inte varje dag man får beröm för att man njuter. Jag var då invigd i världen utav spontant och meningslöst utgångssex, helgen efter min 18-årsdag.

Love
- En I som plötsligt känner sig gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0