Lyckad kväll?

Kvällen började med att jag skulle jobba på ett av mina favoritställen i Malmö som A äger..
Jag duschar och gör mig iordning inför kvällen, i nytvättad vit skjorta, byxor och fina underkläder drar jag på mig mina höga klackar och sätter mig i bilen och träder på gasen så min pärla tar mig in till Malmös härliga nattliv, en onsdagkväll..
Väl framme, sen som vanligt, får jag nyckeln av en av tjejrna i baren och öppnar bordet med ett glas kallt vatten med en citronskiva i och ett exemplar av Jenna Jamesons Att älska som en porrstjärna. Njuter av min bok i ett par timmar, då jag inte hade spel, men lyckas ändå under kvällen dra ihop en riktigt bra vinst! Bara detta sätter ribban för en bra kväll! Har bestämt i förväg att jag ska iväg till M och sova över, långt och tröttsamt att köra hela vägen hem ni vet.. När jag är på väg att gå, skickat ett "Jag är på väg!" sms, haffar A mig och ska berätta en rolig sak, blir kvar när de andra gått och han frågar mig om skjuts hem till sig, han har ju druckit en del öl och shots.. Sure, inga problem säger jag och vi sätter oss i bilen och börjar köra mot hans lägenhet! Väl framme när jag ska släppa av honom så bjuder han in mig i hans lägenhet, bara för att visa upp den så jag kan säga vad jag tycker. Godtrogen som jag nu är följer jag snällt med honom in och tittar på hans lägenhet som ser helt nyinflyttad ut! Inga bord och stolar, endast en säng, ett par snusdosor och en stereo i sovrummet.. Började varningsklockorna ringa i mitt huvud? Nej, såklart inte! M skickar sms och undrar vart jag tar vägen. Jag säger att jag ska gå men möts istället för ett hej då, med en intensiv kyss som trycker mig upp mot väggen. Jag glömmer för en stund bort M och dras med i en härlig bris av lust, snart ringer min telefon, som jag försöker ignorera, vilket dock inte lyckas så bra och jag ursäktar mig med att jag lovat att hämta upp I när jag slutat. Låter mig dock lätt övertalas att låta min vän stå och vänta på mig 5 minuter extra men dessa 5 minuter förvandlades snart till ett till telefonsamtal, 3 timmars härligt, vilt sex och en A som bestämt trodde att vattnet han spillde var rester från en av mina många orgasmer.. Han förstår fortfarande inte att han inte lyckats få mig att komma.. Stackare..
Med det slutar jag med att man behöver inte ha en orgasm för att ha härligt och underbart sex!

- C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0