Funderingar och fantasier

Så, jag har en liten fundering här.. Ända sedan jag skaffat piercingen så har jag upptäckt den starka ökningen utav spontant oralsex från killens sida. Liksom som en överraskning har mina pojkar gått ner på mig utan att jag ens haft tanken på att vi skulle ha sex. Började först undra om det var känslan med tungan mot metall som var så spännande, men för att vara ärlig så försvinner analyserandet rätt snabbt när vågen utav njutning sköljer över en ;) Inget mig emot, jag gillar att bli överraskad. Som en tjej som vill ha kontroll i sin vardag är jag raka motsatsen när det kommer till sex, dominera mig, och det hårt! Det brukar vara så med oss, vi vill släppa taget oftare än vad ni anar, men vi vill bara inte låta verkligheten springa iväg från oss. Därför väljer vi sexet som våran utsvävning. Vem drömmer inte om att bli fastbunden i både armar och ben, att nästintill våldföras på och samtidigt få höra vilka snuskiga (ja även smutsiga) flickor vi är? Jag har många fantasier, många av dem handlar just om att bli bunden, vissa sträcker sig längre än vanliga öginbindlar och munkavlar, andra är rekvisitan där mer för syns skull. Jag vill tänja på gränserna, både mina egna och hans. Sex framför fotograf kanske? Ja det låter nasty och perverst, men om man som jag älskar sin kropp, kan man nog inte få nog utav den. Sex till musik, rock, rivigt och kraftfullt. Ge mig en äkta pirat (alltså Johnny Depp-pirat, fast Mr Bloom går också an ;] ) med skorrande röst och den där manliga lukten utav svett, saltvatten och rom.  Arrrrr!

- I som just nu gärna vill bli kölhalad uppifrån och ner, nerifrån och upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0