around in my head

En fråga som har plågat mig rätt länge nu, är, hur fan kan man vara för djurisk i sängen? Jag menar, har ni någonsin hört en man säga att man är FÖR djurisk? antagligen känner han att han kommer för fort och försöker skylla över det på en, samtidigt som man ska ta det som beröm? För ingen vill ju ha en död fisk i sängen? Eller så tänder man helt enkelt på olika saker, kanske är det så enkelt iallafall.

Sitter nu med datan och väntar på att verkstadsgrabben ska höra av sig, skulle över till honom innan klockan blev midnatt, så jag får vänta lite till. Kan underhålla er med att berätta om gårdagen, var hos Monstret, rätt intressant, för det enda jag kunde tänka på var verkstadsgrabben och hur mycket bättre han var på allt. Även fast det var nice att få ett långt och ordentligt knull.
 

- En trött C som nog ändå ska gå och lägga sig hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0