Bland sjömän och pirater

Gårdagen var då uppbokad för äventyr i Malmö. Jag mötte upp med Piraten på Möllan och vi hittade en mysig pub att sitta på. Själv hade jag redan tjuvstartat med en liten hemmablandning på bussen, så gången i mina höga klackar hade avsevärt förbättrats sedan jag klev på bussen. Som vanligt kunde jag känna dom där hatiska blickarna från tjejerna i min omgivning, jag undrar om det någonsin kommer att ändras på. Men men, det blev som sagt cider för min del och efter två flaskor var jag redan på topp, redo för att invadera Piratens soffa och leka just pirater. Detta menades då med att dricka rom och kolla på Pirates of the Caribbean, en väldigt bra idé, fram tills att mitt smaksinne berättade att rom inte var det godaste att dricka, så jag blev spritlös. Missade jag något roligt bara därför? Oh nej!, jag tror att mitt halvnyktra tillstånd gjorde att min kväll blev ännu bättre. Efter att ha bevisat att jag nog sett filmen en eller två gånger för mycket bestämde Piraten sig för att vi skulle strunta i överenskommelsen om att faktiskt titta på hela filmen, istället valde han att väldigt bryskt med samtidigt mjukt hångla upp mig i soffan, och jag var såklart inte sen med att besvara hans kyssar. Han reste sig och drog upp mig ur soffan, med sina armar kring mig förde han mig in i sovrummet samtidigt som han kysste min hals. Kläderna åkte av i ett nafs och jag puttades ner på sängen. Jag vet inte varför jag älskar hans tunga så mycket, men den passar mig perfekt, och sättet han slickar mig på gör att jag blir helt i extas och kommer nästan alldeles för fort(!). Det är inte bara en gång han gör det, nä nä, flera gånger under sexets gång drar han sig neråt. Med andra killar kan man ju känna sig lycklig om dom gör det varannan gång det vankas sex. Iaf, samtidigt som sexet var hårt var det även mjukt, ni vet den där fina linjen som oftast är omöjlig att balansera på. Och när han sa till mig att jag var tvungen att lugna mig lite kände jag nästan ett sting utav besvikelse, jag ville också vara med och leka, det var ju inte bara han som skulle behöva arbeta. Det var bra sex, välbehöveligt sex, och när jag väl somnade i hans säng var jag återigen lika avslappnad som efter vårat förra möte. Faktumet att jag faktiskt somnade överraskade mig, och jag vaknade inte heller förrän han väckte mig och skulle till jobb. Ett nytt fenomen uppstod för mig, jag kunde stanna kvar och sova hur länge jag ville, bara att slänga in nycklarna genom brevinkastet. Men jag valde att ta mig hemåt, för visst finns det inget bättre än morgonbussturen hem från "dagen efter"-Malmö.

- En trött I som vill ha mer utekvällar och ännu mera sömn.
  Sängen kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0