En midsommarnattsdröm

Så, midsommarafton, känns det annorlunda än vilken annan dag som helst? Inte precis nä. Själv ska jag jobba denna dag, så inget sill och snapsande för min del. Förra året hade jag midsommarfirande med C och vi gjorde allt som ska göras, snapsen, drinkarna, maten, vildblommorna och gärdsgårdarna. Fast vildblommorna byttes ut mot blommor från min trädgård och gärdsgårdarna fick bli grinden in till min gårdsplan, men visst funkade det hela drömmandet ändå, jag drömde om ingen mindre än Mr Zetterman. Kanske är han min sanna kärlek? ;) Minns att jag var väldigt road utav att jag inte drömde om X-et den enda natten på året då mannen man drömmer om ska ha en viss betydelse. Ironi? Undra vem det kommer att drömmas om inatt. Stenbocken kanske? Den nya snyggingen på mitt jobb som jag mer än gärna velat ge ett bett eller två. Dock har han flickvän, och det området är ett BIG No No för mig. Men inte hindrar det mig från att flirta lite oskyldigt, ja det har ju inget dött utav :) Så ni kan ju gissa vad jag tänker titta på idag, just det, honom!

- En lite Stenbockssugen I, med blickar som kan våldta.
  Call me Succubus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0