För djurisk?

Igår blev det film hos verkstadsgrabben, titta en action som var överdriven på alla sätt som fanns, men hade en del skrattretande scener, blev mys från det att jag kom in genom dörren tills det att jag gick ut. Efter den skrattretande filmen såg vi den sista bondfilmen men kom snabbt på andra tankar :) Efter ett härligt långt förspel blev det kort sex, grabben kom efter 10 minuter!? Hans kommentar var att jag var för djurisk. Har ni nån gång hört det? Det har jag inte iaf. För hur fan kan man vara för djurisk? Men han älskade sexet och tyckte verkligen att han borde ha mer sex. Nåja, han fick vila upp sig lite innan vi var i full gång igen. Det är konstigt, även fast sexet inte varar så länge så är det fan sjukt bra, speciellt med allt förspel. Stannade och sov hos honom och for iväg på jobbet..

- En konstigt glad C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0