höga klackar och dans

Igår skulle jag tittat film med verkstadsgrabben, men så blev inte fallet för pojken hade glömt att han skulle på 20 års fest.. Så istället för film med honom for jag till Crazy och skulle titta film, det blev istället massa tjejsnack om sex, killar osv osv, ska gå in på det i ett annat inlägg, men även utgång, jag som var allmänt ofräsch efter att ha jobbat lite över 10 timmar, var faktiskt på direkt. Sagt och gjort, Crazy hoppar i lite andra kläder och vi kör hem till mig för att byta om, drar på mig jeans, mina nya rosa skyhöga klackar och ett snyggt svart linne, snabbsminkning på 5 minuter för att sedan bege oss ner till det lokala dansstället i byn och dansar loss. Efter ett tag bestämmer jag mig för att hälsa på min kollega vid bordet och det slutar med att jag står där i ca 1 timme och pratar skit medan jag smsar med verkstadskillen som ville flytta fram filmkvällen till idag, söndag, så nice! När jag fick det beskedet var jag tvungen att informera Crazy om detta, men eftersom man knappt hörde varandra fortsatte vårt dansande snart. Crazys pojkväns kompis var även där från danmark på besök, vi kan kalla honom Skrivaren, han var väldigt full, gammal och inget vidare attraktiv och slängde hela tiden ut kommentarer om hur "Dejlig" jag var. Mitt i allt bestämmer han sig för att han ska lyfta mig och bära mig på axeln, jag som är nykter ser inte riktigt det roliga i det och försöker gå bort, det Skrivaren gör istället för att lyfta mig, är att få oss båda att ramla i en hög på golvet. Halva dansgolvet stannar upp för att se vad som hände och det utbyttes små fnissar innan de fortsatte dansander. Då såg jag inte komiken i det som jag gör nu.. Träffade massa annat folk som jag kände under hela kvällen och ett par flirtar som inte ledde till något. När sista låten spelas blir jag uppbjuden 6(!!) gånger för att dansa, men tryckare är inte riktigt min grejj. Säger nej till alla och beger mig mot utgången för att köra hem folket. I bilen får jag oturligt nog Skrivaren vid min sida, under hela vägen hem tjatar han om middag och att bjuda ut mig, tackar nej snällt ett par gånger, men efter 20e gången får jag nog och berättar att jag är en player som bara är ute efter sex med snygga, rika killar och inget annat, och vad gör Skrivaren om inte ignorerar detta och fortsätter prata om jobb och middag igen.. Fulla danskar alltså.. Det här skulle bli ett kort inlägg innan jag ska iväg till verkstadsgrabben, men men, enjoy the reading. And wish me luck tonihgt!

- En förväntansfull C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0