Movie night?

Det blir en filmkväll med verkstadsgrabben på lördag.. Ser faktiskt fram emot det, magic fingers and movies och så lite mys såklart. Grabben kan sina saker, sist jag sov över så var det sånt perfekt avstånd, ni vet vissa killar ligger och flåsar en i nacken, kramar tills det känns som om man kommer dö av all värme och kroppen som är öm av att ligga så inklämd eller helt enkelt lägger de sig i andra sidan av sängen och sover där, när man för en gångs skull vill mysa lite, fy fan, det är sjukt jobbigt! Vissa små pojkar har även den turen att bli begåvade med dessa härliga snarkningar och högljudda andetag.. Vet inte hur det är med er, men jag kan absolut inte sova en hel natt med nått sånt! Och min käre verkstadsgrabb håller faktiskt måtten, han håller avstånd utan att vara för långt ifrån och han ger inte ifrån sig ett ljud när han sover!! what a boy. Håller tummarna för att jag inte lessnar allt för snabbt den här gången, hade faktiskt vart lite tradit..

Nåja, nu kallar sängen! Sweet dreams!

-C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0