nästan ledig dag

Känns som om jag är ledig idag, sovit länge (helt till 8.30!!) tittat tv och läst new moon, sjukt bra bok! Ska ner till hästen snart hade jag tänkt, ta och trimma lite innan jag börjar jobba kl 20. Har hänt en del sen sist, fick reda på att polisen som körde förbi när jag var blev upphånglad mot bilen av vakten tydligen var han som äger stallet jag har hästen i.. ops.. "Tittade film" med verkstadsgrabben för nån vecka sen och upptäckte uttrycket Magic fingers, och han fick det bästa sexet i sitt liv. Grabben var i toppklass! Har smsat fram och tillbaka och det känns konstigt på ett bra sätt. Varenda gång jag får sms så hoppas jag att det är från honom och jag vill träffas igen, och inte bara för sexets skull..
I helgen dealade jag på stället vars vakten jobbar och kocken, som är en hur snäll kille som helst, börjar prata med mig och har skickat sms fram och tillbaka, bara idag har han nu skickat 3 sms som jag inte svarat på, han vill på dejt. Han körde hem mig från jobb och höll mig sällskap i 3 timmar! och jag har verkligen NOLL attraktion till killen! Hur fan avvisar man en kille snällt!?
Modellen har hör av sig med jämna mellanrunm och ger inte upp! Kan inte bestämma mig för om jag ska träffa honom, han ska lära mig strippa, säger han, men jag tror att det enda han vill är att ha sex och strippandet lär det säkert inte bli nått av.
Monstret har jag inte träffat på 2 veckor och jag saknar honom knappt, konstigt hur det kan bli..

Det var en kort resume från sist, lovar att uppdatera oftare! 
-C
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0