snaps, mat och sex

Bjöds det på igår. Var först hos Crazy med hennes familj och så snart jag kom in genom dörren börjades det med smirnoff och vodka shots. Blev härligt lullig när klockan närmade sig 19 tiden och jag och Crazy gick ner till stallet och släppte in hästarna. Fick sms från verkstadsgrabben som frågade om jag skulle titta förbi, det gjorde jag också, full och glad.. Den första jag hälsar på är hans mamma som jag först inte känner igen, men hon är väldigt pratglad och skickar mig vidare till hela släckten.. Blir bundis med verkstadsgrabben mormor, morfar och moster, som älskade att jag var dansk och pratade gärna på om det ett bra tag. Tror nästan jag prata mer med dem än verkstadsgrabben. Vi gick in och la oss en snabbis, men gick snart ut igen då det kom folk in på hans rum.. Går ut och går en sväng med hans kompis italienaren, han röker nått som inte är vanliga cigg, blond som jag är tror jag det är nån joint eller liknande, men röker även jag lite. Kommer hem till Verkstadsgrabben igen och dricker lite dooleys och cola, går in och lägger oss och har glory times tre gånger.. Under nattens gång vaknar jag plötsligt och måste spy, usch! Går ut utan att Vgrabben märker nått iaf. Nu imorse gick han upp innan mig, men lät mig sova, ringer min kära far och han får komma och hämta mig, Vgrabben kommer in precis som jag lagt på och jag frågar vad det egentligen var vi rökte igår, han svarar snabbt att det var hash.. Good work C! Pappa ringde iaf och var utanför så jag klädde på mig och gick, bara det att på vägen ut så sitter halva familjen och käkar frukost, blir alldeles tyst när jag kommer ut men får dock förfrågan om jag vill käka frukost med dem, vilket jag tackar nej till, för pappa är utanför, och känner alla blickarna, säger iaf trevligt att träffas och hej då ochgår ut till bilen. Nu är jag hemma och är hur hungrig som helst, ska nog beställa en pizza tror jag och fundera lite över Vgrabben och det här med känslor..

- En trött, hungrig och bakis C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0