kläder..

.. dom gör verkligen sjukt mycket, skulle in på nova igår och handla present, till min bror som fyller år, innan jag började jobba, iklädd svarta tighta byxor, höga klackar och vit skjorta, går ett varv runt nova för att komma på att det inte fanns nån elektronik affär, och som folk tittade på mig, blickarna drogs från det dom tittade på och lade sig på mig istället, rätt nice faktiskt. När jag sedan går in på Siba kommer samtliga 3 killar som jobbar fram och frågar om jag behöver hjälp och hjälper mig och svarar på alla mina jobbiga frågor. Tänk vad mycket kläderna gör egentligen, man klär upp sig lite och man får blickarna på sig på sig och hjälp på en gång. Klär man sig som vanligt faller blickarna inte alls lika mycket på en.. Man kanske skulle börja klä upp sig mer? dra på sig nått annat än mjukisar varje gång man går ut?

- C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0