Asexualitet

Jag har för tillfället tröttnat på sex, kanske är det den hela hetsen i skolan som gör att sex inte prioriteras i varken mitt sinne eller i min kropp. Det är helt enkelt lagt på is fram tills att jag återigen hittar en man som får hela min kropp att själva utav hans lätta beröring. Inga Dr Feelgood eller dåliga försök till romantik på ett tag framöver alltså. Det tjatas om att jag ju måste ha ett födelsedagsknull i helgen, men vi får se, vinner alkoholen tror ni?

Förra årets födelsedagsfirande rullade på riktigt bra minns jag, först firande hemma hos mor min och efter det väntade Malmös gator på mig och mitt sällskap. Det var ett besök på Ice med ett tiotal vänner som varade hela natten. Jag sjöng karaoke med C, shotade med Elden och överöste X-et med kärleksförklaringar. Det var faktiskt så att kvällen innan var första gången som vi sa "jag älskar dig" till varandra (, liite nostalgisk blev jag nu). Men iaf, det var en massa shots, mycket mycket jäger som jag blev ilurad av Bamse, och jag var inte riktigt så klar i skallen som jag borde. När baren stängde hamnade vi allihop i en lägenhet ovanför KB och där fortsatte det hela fram tills att den nyktra C skjutsade hem mig och X-et till min pappas lägenhet där vi fulla och glada skulle sova. Jag minns inte om vi hade sex den morgonen, men så berusad som jag var så kan det inte ha varit en möjlighet. För att låta X-et slippa eventuella biverkningar från överkonsumtion utav alkohol la jag mig på soffan och somnade. När jag väl vaknade upptäckte jag att inte en tråd fanns på min kropp och inte heller hade jag dragit över mig någon av mina sköna filtar, så det var inte lite konstigt att jag huttrade smått. Så, om min förra födelsedag var sexlös, kan nog min kommande också vara det. Fast om jag ska vara riktig tidspolis så kan det ha varit så att jag hade sex på tolvslaget när jag fyllde år. Första och kanske även enda gången jag verkligen älskat med en kille.

- I som nu började att tänka på gångna dar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0