Don't shit where you eat

Så jag har fått förfrågningar om en uppföljning med Roosevelt, blev det mer än bara micromat efter den natten? Jag är ledsen över att behöva göra er besvikna, men nej, vi har inte gått den vägen fler gånger. Det är inte att jag inte gillade det som hände, men man ska ju kunna låta några killar i denna världen vara orörda. Speciellt dom jag faktiskt gillar att umgås med. Sen har vi båda två ett litet dominansbe-hov och hävdar att anledningen till att vi inte ska ha sex är för att vi var för sig bestämt det. Fast om jag skulle trilla över honom på fyllan skulle nog mitt starka beslut kunna rubbas lite på. Inte bara Roosevelt är med i denna överenskommelse med mig själv, även hans två vänner (vilka jag i sinom tid ska komma på fyndiga alias åt) ingår i denna dealen. Ja för testar jag en kommer jag säkerligen vilja testa alla!

- I som undrar hur länge hon kommer att kunna hålla denna pakt med sitt alter ego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0