Welcome to the nineties

Jag har ju alltid haft lite nojja när det kommer till yngre killar, och därför har jag hållt mig till dem som minst varit födda samma år som mig. Ja fram tills förra veckan var mitt yngsta knull ett decemberbarn från mitt eget födelseår, så kan det då vara när man som jag alltid tyckt att dom yngre har resulterat i barnarov. Men nu har det blivit ändringar, jag skaffade mig inte bara ett födelsedagsknull, det blev även en kille från året -90. Dom säger ju att den årgången är speciell och därmed fått sin alldeles egen benämning, 90orna. Fast inte fanns det en tvekan i min kropp när jag såg honom för första gången, och trots att Tummelisa bannade mig och mina tankar så kunde jag ju inte släppa begäret av att sätta tänderna i honom. Vid det här laget har hon och alla andra nog insett att jag inte släpper mitt byte innan jag fått mig en smakbit. Han erbjöd mig så fint äkta hantverkarstock, och blir därmed kallad Hantverkaren. Så, det var mitt födelsedagsfirande och jag var omringad utav vänner på krogen, ja till och med Indianen var där! Jag blev uppdragen i pariserhjulet på Stortorget och kom ner därifrån ett år äldre. Istället för C som min fyllechaffis och vapendragare hade jag denna kvällen Lantlollan som höll mig i handen under småtimmarnas drickande och dansande. Hantverkaren messade och ville att vi skulle komma till KB, min älsklingklubb!, ja och jag var ju inte sen med att dra med mig Lantlollan för lite äkta klubbkänsla. Det blev en massa massa dansande med dom båda och det tog inte lång tid innan Hantverkaren bjöd mig på den första kyssen. MUMS! Ja ni vet hur jag är, när den första kyssen väl kommit kan jag inte längre vänta snällt på nästa, så efter att ha fått uthärda oändligt långa minuter i rökrutan kunde vi äntligen dra oss hem till honom för äkta underhållning. Precis så manlig och burdus som jag älskar var han, och som alltid lyckas jag överraska med min lilla metallstav. Jag fick mig ett äkta knull värt en födelsedag och inte var det en gång, nänä, kort efter att vi var färdiga var han redo för en andra omgång och det kördes på. När morgonen börjat komma och han låg och sov klädde jag på mig och smög ut ur hans lägenhet. För att få vandra min ovärderliga "Walk of shame", som jag faktiskt älskar. Mysigt trött, ett år äldre och av med min åldersnoja.

- I som nu mer än gärna provar alla dom 90:or hon en gång nobbat pga åldern

Kommentarer
Postat av: Johanna

hejsan.

måste säga att er blogg följer jag dagligen!

roligt att läsa om sånt!

skitsnygg bild btw!

kyss!/J

2009-11-19 @ 00:14:28
Postat av: Hantverkaren

När får jag renovera om i lådan? Känns som att det behövs snart!

2009-11-23 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0