Lite update

Nu var det länge sedan jag skrev här, mycket har hänt sen sist, både med verkstadsgrabben, Monstret och vakten, sedan har även en ny satt sina spår. Så en liten update nu.

Verkstadsgrabben alltså, som ni vet har jag en rejäl dille med honom, men nu har jag bestämt mig för att det bara är sex som gäller.. Har tagit bort hans nummer x antal gånger, men varje gång han hör av sig så är jag tillbaka till ruta ett igen. Och varje gång intalar jag mig själv att han bara är ett bootycall. Disskuterade lite med en av mina kollegor igår, att även fast själva sexet är kort, typ 5 min, så gör hela förspelet, och kyssarna (han är helt fantastisk på den fronten!) det så värt att fortsätta med honom, även fast jag får hålla igen mina känslor.. Lite kort om honom där ja.

Sedan har vi Vakten, som i motsats till verkstadsgrabben är grym på själva sexet, men förspel och bra kyssar finns inte i hans register. Träffade honom förra veckan då han skulle köra hem mig från en fest på kvällen, men det var bara det att han glömde säga att hans bil var på verkstad och att det var en annan som körde. Fine tänkte jag, jag kom ju hem iaf och chauffören fick vänta i bilen.. Väl hemma utanför min lägenhet ska vi gå in och ha lite kul, jag och vakten allstå, men chauffören följer med in.. ok, han får sitta i vardagsrummet medan vi hade vårt roliga i köket, bara det att Vakten konstant tjatar om att jag ska in och suga av den andre killen, Big NO NO för min del, han ger iaf upp efter att han insett att det är nej som gäller. Men plötsligt dyker chauffören upp naken i mitt kök och han har utan tvekan den minsta kuk jag någonsin sett! Jag blir först arg och han fattar vinken och går och klär på sig, sedan så börjar jag istället skratta, jag lovar, den hade inte ens fått plats i min hand.. Vilket förstör stämningen totalt och allt blir sumpat, så jag skickar hem grabbarna och hotar vakten om att gör han om det igen så lär han aldrig få sex från mig igen. Sedan dess har han ringt mig i snitt en gång i veckan och bara velat prata. Jag har aldrig haft nån kk som gör på det viset, känns konstigt.

Nåja, i ett av uppehållen med verkstadsgrabben bestämde jag mig för att träffa Bartendern, vilket gick bra, den ende kille jag någonsin träffat som verkligen propsat på kondom. Bra iof, men det är inte alls lika skönt som utan, vilket jag tror de flesta kan hålla med mig om. Det bästa på hela kvällen var att han somnade i soffan så jag fick hela sägen för mig själv:)

Monstret träffade jag senast igår, inget sex, faktiskt, känns totalt nada numera, så jag får nog lägga ner honom, mest för att det verkar som om att han börjar vilja ha mer.. han var utan sex i 3 månader, bara för att vänta på mig.. not good at all.. och det tänder mig verkligen inte. Man vill alltid ha det man inte kan få, det man sedan kan få blir ointressant..

Och sist med inte minst så har vi grannen, var på söndagskrök och det blev verkligen krök kan jag säga, festen slutar med att jag och han går upp till honom för att laga mat och titta Beck, sen huxflux så slutade det med att vi hade sex, och jag började blöda, blodade fan till och med ner min bh hur det nu gick till!? sexet var inte mer än okej så det blir inga fler gånger där.. Det roligaste av allt är ändå att varje gång vi träffas så ser jag verkligen hur han inte vet hur han ska bete sig eller vad han ska säga, och jag bara njuter av det! :) För jag bryr mig verkligen inte om det, det var ett one night stand och vafan, inget mer.


- En C som vet att hon är dålig med att skriva inlägg, men lovar sig själv att hon ska bli bättre så det slipper bli sånna långa inlägg varje gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0