Bunny Night

Igår var det Bunny Night, alltså litet sexparty där jag och några tjejer kunde handla snaskiga sexleksaker och underkläder. Som tidigare nämnt är jag lite skeptiskt mot allt elektroniskt inom sex, men kläder, DET gillar jag vääldigt mycket ^^ Såå, det blev lite lack och nylon till kroppen min. Den ena var uttänkt till en speciell man, men nu har planerna ändrats och han kommer inte att få se den ändå :P Ödet? Det hela hölls i Madonnans lägenhet och en strippstång i vardagsrummet gjorde verkligen det hela ännu roligare. För vem vill inte prova sin nya utstyrsel svingades runt en påle? Ett måste för min lägenhet!, nu ska det bara sparas ihop pengar.

- I som just nu städar i en lackbody, feeling sexy anytime, anywhere ;)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Gud vad kul att vara på ett sånt party :)haha

2009-10-15 @ 21:07:39
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0