Bartenderbom

Jag har då hittat lite nytt utgångssällskap, ett riktigt roligt gäng som jag finner mig bli alldeles för full med varje gång. Förstaplatsen ges till onsdagens bravader när jag bjöds in på sup och sedan utgång i en sann "fuck all"-anda. Framtrippandes på Malmös gator med en flaska Bacardi anlände jag i lagom tid till förfesten och dess alla under-hållande bestyr. Tre killar som kommit igång riktigt bra utan mig och jag var ju inte särskilt sen med att göra dom sällskap där i dimman. En av dem har varit ett föremål för mitt intresse och delvis flörtande sedan läänge, min Roosevelt ;) Efter många starka drinkar blev det dags för nattklubb och vip-avdelningen. Det sjöngs karaoke, dracks helrör och champagne. Sen fick man lyxen att smaska lite jordgubbar och choklad också :) Att dricka mig full på campagne gör jag inte särskilt ofta, och den tindrande känslan det ger är verkligen sensationell! Nästan som att springa runt och vara småkär, så jag kysste den rolige Roosevelt och förundrades över hur pass bra den kyssen faktiskt var. Sen var det kört, jag stal en kyss så fort jag fick chansen. Till slut fann jag mig själv sittandes grensle över honom i en soffa, och jag kysste honom lite för intensivt än vad som anses lämpligt. Ja det tyckte även vakterna, för det tog inte lång tid innan vi eskorterades ut från klubben och där utanför dörrarna fick vi vänta på att vårt sällskap skulle komma ut. Det tog en väldans lång tid innan vi alla satt i en taxi på väg till värmen, ja och väl framme i lägenheten tog jag mig friheten att återigen kyssa R. Kyssarna blev återigen lite giriga och vi insåg båda två att det nog var bäst att ta oss hem till honom. Men när jag väl la mig i hans säng somnade jag direkt och han satte igång att värma färdigmat. Inte riktigt det avslutet på kvällen som jag hoppats på, men skönt var det.

- I som tydligen kan nöja sig med kyssar om det är bra sådana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0