När är det dags att byta?

Detta skulle ju ha postats för några dagar sedan, men jag glömde bort det ^^ Ja och igår blev det ju en riktigt nice utgång med uppstart på Boomers. Det fortsattes med Crown tillsammans med vårt grabbiga sällskap. Min favorithändelse från kvällen är nog när C skäller ut en äcklig gubbe som tafsade på både oss och killarna. Hennes social skills har ju gått i höjden nu efter hennes karriär som dealer kickade igång, helt awesome!

Såå, tillbaka till det ämnade skriveriet, nämligen när är det dags att byta ut sina kk's? Det var inte längesedan jag upptäckte att en av mina guldpojkar endast har en rutin, ja jag kan till och med klocka honom och veta exakt när det är dags att byta ställning och vilken nästa blir. Detta är precis lika illa som förspelen som endast innehåller lite kläm på brösten och sedan in med kuken. Next!, säger jag bara. Det enklaste att säga är väl att när man inte längre blir överraskad eller bryter sin egen stämning med irrellevanta sextankar, då är det dags att byta. Så om ni finner er ha sex med en, fantiserar om en annan och fortfarande inte känner er varken sexiga eller någorlunda i centrum, då är det dags att kliva av tjuren och tacka för den dåliga rodeon.

- I som själv är inne i en utgallringsfas och samtidigt rekryterar nya förvärv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0