Rendezvous à C et I

Ikväll blir det dags för utgång tillsammans, det händer inte särskilt ofta numera eftersom C jobbar hela tiden och jag pluggar röven av mig. Men nu när det är lite ledigt från föreläsningarna passar jag på att dra med henne ut :) Det blir ett återbesök på Kronan, och sedan får vi se vad natten erbjuder. Hur den kommer att sluta vet vi redan, C ska till Vakten och min käre Pirat ska vänta på mig. Fast man vet ju aldrig om jag förliser på vägen dit och plockas upp av en annan skuta. Dags för mig att åka iväg och fixa lite dricka inför ikväll, sen ska jag allt tappa upp ett mysigt bad och för en gång skull köra en långsam uppstart. Martini i badkaret kanske?

- I som peppat loss inför detta sen igårkväll då outfiten redan valdes ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0