Sex, ett "var dags-"måste?

Hur många visste att man ska ha sex varje dag för att hålla en god relation med sin partner? Dessutom ska man se det som motion och inte tänka så värst mycket på att komma. Intressant tanke, men visst, vi tjejer är inte ovana med tanken på att inte komma varje gång ;) Varje dag kan jag inte gå runt och skryta med att jag har sex, ni vet man har ju faktiskt ett liv :P Just nu är det väldigt mycket skola och letande efter en lägenhet, så tyvärr går det före sex och utgångar. Men snart är det igång igen, från och med nästa vecka blir det fest varje helg och jag är inte sen med att inställa mig. Lite inlägg har försvunnit härifrån och det har uppmärksammats, men ibland behövs det lite rensning, oroa er inte, det kommer komma nya och roligare historier.

- I som idag vill ge alla en massa massa kärlek! :)

Kommentarer
Postat av: F

Hej :)

Jag har blivit nominerad som finalist i en månadens-blogg tävling och det skulle vara grymt roligt att vinna den!

Så det skulle vara roligt om du gick in och röstade på mig :D



Ha det bäst!

http://elintoreborg.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment

Jag är nr 1 :D

2009-10-14 @ 17:52:38
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0