Drömmar som substitut?

Inne på vecka fyra och jag kan inte precis säga att jag har någon abstinens, dock kan jag berätta om lite dagdrömmar jag haft. För inte så länge sedan pratade jag och en vän om vad vi skulle vilja uppleva unde sex, en av hans fantasier var att pissa på någon. Lite nasty, ja alldeles för nasty för mig, men visst, det är ju hela förnedringsgrejen i handlingen som han tänder på. Jag kom på mig själv med att dagdrömma om just detta idag, hur det skulle kännas att bli pissad på (inte för att jag tror att jag någonsin kommer tillåta någon att göra det). Men vi har alla våra små fantasier och visst gör det oss lite speciella. Jag brukar ofta dagdrömma om att bli tagen i duschen bakifrån samtidigt som jag blir smekt. Mmmm, mums :P Haha, okej, nu fick jag lite abstinens helt plötsligt. Nä men jag har ju som sagt en liten förkärlek till sex och inte minst njutning, både min egen och min partners. Bästa stället att ha sex på? Ett kan jag inte välja, men tre; sängen, badkaret och duschen! Min badtunna är inte invigd ännu, vilket jag faktiskt är lite besviken över.. Okej, för att komma tillbaka till dagdrömmarna. Jag har dagdrömt om redan upplevda sexäventyr och visst är det mysigt att kunna återuppleva dom i minnet. Sen är det ju alltid trevligt att se många snyggingar på tåget varje morgon och kunna drömma lite oskyldigt om dom ;)

Saker jag dagdrömmer om och gärna vill uppleva (igen):
* Åka hem till någon iklädd teddy och överraska
* Sex i duschen
* Väcka/väckas med oralsex
* Binda/bindas med ögonbindel och bara ha rock n' roll sex
* Überromantisk kväll med rosenblad och värmeljus
* Sex på en motorcykel

Nu kan jag inte komma på fler utan att börja ångra mitt lilla löfte, lovar att skriva till fler när jag kommit på dom :)

- I som just nu letar snyggingar i Köpenhamn, ge mig!, ge mig!, ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0