Uppdraget taget

Nu när sommaren är igång blir det mycket dans både lodrätt och vågrätt. Ännu har det inte konstaterats varför, men sommaren medbringer fler redan tagna män på kroken. Kanske är det alla bara ben, dom höga klackarna eller avsaknaden utav täckande koftor som gör att den mest upptagne blir ledig för en kväll. Det är i vilket fall ett återkommande mönster, och man kan ju antingen klappa sig själv på axeln över den så kallade bedriften, eller gräva ner sig och ta namnet lyckoförstörare. Men vi gör inget utav det, nej nej, rinner av oss, det är ju bara pojkar. Dom senaste veckorna har vart fullbokade med dessa män, och dom är ju alla artiga nog att inte berätta sin civilstatus förrän det är dags för "kuddprat". Jag har ju haft mina episoder med Hockeyspelaren, och när han skaffade flickvän trodde jag att det hela skulle vara över. Men efter en fyllenatt som slutade i hans säng var allt som förut igen - han var förälskad och jag var bedrövat obekväm. Efter det har undvikandet återigen tagits upp, även om han nu fått klart för sig att det inte finns något exklusivt att hämta i min del av plaskedammen. Det stöttes på en irländare och även han visade sig ha förhållandeknepigheter, fast denna gången åt andra hållet. Singel men ändå i förhållande med sitt ex, sorgligt, men vad ska man göra när dom snygga pojkarna låser fast sig själva? Det är ju inte terapi vi sysslar med här. Sen var det ju den siste, han som ansåg att allt innan penetrering var ju inte fel, och han får ändå en eloge, han höll ju lite på sig, även om han kom. Men när det inte lekes Kaninkokerska, då är man bordellmamma med både flickor och soffor som lånas ut till höger och vänster. Så frågan är om detta ska göras till en karriär, speciellt nu när C och jag kanske äntligen kommer bo i samma stad för första gången någonsin. Detta betyder att hon inte mer kommer sno sovplats hos mig nej, hon får sitt eget ställe att besudla upptagna och lediga män på medan jag har mina egna trollerier. Vem vet, kanske blir det en ny era och storhetstid för Franska Kort.

 

- I med den ömma deepthroatinghalsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0