All single, all over again

Ja efter svingande mot det förflutna och skuggorna är det nu ett stängt kapitel och vi blickar framåt. Detta betyder att vi återigen blickar ut mot pubar, fester och allt annat som C och jag låtit ligga på hyllan nu på sistone. Tyvärr har jag inte träffat min vapendragare på över en månad, ja kanske är det två, men så är det ju när man bor i varsitt land och med 10 mils avstånd från varann. Men då mina allahjärtansdagplaner raderades i samband med Mr Förflutet, så hoppas jag nu på att hon kan få ledig från sitt jobb den helgen. Det är tänkt middag, massa vin, bio och utgång. Så som vi alltid gjort. Och visst är det bra, svensken som bor i Danmark och dansken som bor i Sverige, en perfekt kombination. Sen blev det inget med Hockeyspelaren heller, jag skötte inte det särskilt snyggt, men för att vara ärlig så brydde jag mig inte om det heller. Men Officeren min har gett mig chansen att glänsa bland kungligheter, så om några månader ska jag mingla med min framtida man Carl Philip, ja jag tror att ni hört om honom lite då och då, tydligen bor han i ett stort hus i centrala Stockholm, har betjänter, lagom mycket pengar och adlig härkomst.. Jo han är ju prins ;) Min charm bör väl räcka för att få honom på fall, ja annars lär min nya träningsform kanske göra det. Poledancing, yes please!

- I med ett välförtjänt glas vin i handen och en (jag vet verkligen inte varför jag tycker det) het Betnér på tvskärmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0