lill-lördag

Ohja, idag är det lill-lördag :)

Sitter inne hos grannen och funderar över vilka typer av tjejer som är "förhållandematerial" och bara "ons" .
Kommer inte riktigt fram till vilka som är vilka.. Ta tex,. jag, jag är en sån som grabbar vill dra över, men inte vill ha ett förhållande med, ta tex dansaren som jag inte berättat om ännu, var på två dejter, gick hur bra som helst, men jag måste gjort någonting, någonting som fick honom att se mig som dra över material, men jag kan fan inte klura ut vad, så hur tycker ni att skillnaden är? varför är man den förhållande typen och den one night stand typen? det får ni svara på. För även om man beter sig som en som vill lite mer seriöst så uppfattas man ändå som en som bara är ute efter en natt.. Nåka, något ska jag väl klura ut så härt på fyllan.. Har faktiskt haft en pissedag, kom för sent till jobbet imorse, tappade mobilen i en snödriva , chefen kom till jobbet och jag hade inte min fula mössa på mig, internetet lade av, ja, det är bara en liten del av vad som hände, men hittade min mobil under en halvmeter snö, och den var fortfarande vid liv :) så en bra sak under dagen gång iaf:) plus att grannen hittade den, och nu super vi fan tillsammans :)

-En mycket full och frågefull C som saknar sin I

Kommentarer
Postat av: >-dsW!

Det är rätt svårt att se en tjej som super ner sig 2-3 ggr i veckan, knullar runt och bloggar om det som flickväns material. Om alla andra drar över henne, varför skulle jag inte göra detsamma?

2012-03-11 @ 11:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0