Flying solo

Det var första gången jag skulle så kallat "flyga solo", alltså gå ut utan I som alltid puttar mig på pojkarna. Jag skulle ut med Mini, så jag tog mig hem till henne och vi basade med rejäla småburgare. Jag menar, man kan ju inte äta hur mycket som helst innan en utgång, kläderna måste ju ändå sitta snyggt. När vi basat klart bar det av till Sveriges huvudstad 2019, Malmö. Vi hamnade hos en av Minis vänner Spöket för lite förfest och förfest blev det, speciellt när han fick höra att jag inte är särskilt bevandrad i alkoholhaltiga drycker. Han tog det på sitt ansvar att se till att presentera lite olika varianter för mig, i både små och stora mängder. Mini hade innan vi landat hos Spöket förbjudit mig för att ha ihop någonting över huvud taget med vår värd, vilket genast satte igång min trotsighet. Han var ju ingen modell direkt, men förbjuden frukt är förbjuden frukt. Massa dricka, lite hångel, sen var det dags att dra vidare ut i natten.

Vi drog till mitt nya favoritställe, alltid roligt folk och två olika musikgolv som man kan hoppa emellan om det kommer en dålig låt på det ena golvet. Jag var helt inställd på att ha den bästa kvällen i mitt liv, dittills, och det måste ha synts i mina ögon för det första som händer när jag och min väninna beträder golvet är att en stor bjässe fångar in mig och vi börjar grovhångla. Jag var lite småsnurrig i huvudet men en tjej har ändå sina krav på hur en man ska behandla hennes läppar. Bjässen försökte nog slicka bort allt mitt smink, han var överallt i ansiktet på mig med tungan och hans händer tog sig stora friheter över min kropp. Jag kom fram till att det nog finns bättre fiskar i havet, lirkade mig ur hans grepp och försvann i mängden innan han fattade vad som hände. Han skulle återkomma ett par gånger till under kvällen, men Mini räddade mig varje gång.

Vi dansade loss, kom igång riktigt ordentligt och plötsligt står Han där. Med en skjorta som såg ut att kunna dras av snabbt om nödläge uppstod och ett charmigt leende ansluter sig Mff:aren till vårt lilla gäng. Jag var inte tillräckligt lullig för att våga göra det min kropp sa till mig att göra, utan började med att småflörta och dansa nära honom tills våra läppar till slut möttes. Hans händer drog mig intill sig och hans mjuka läppar visste precis vad de skulle göra.  

Efter att vi dansat oss galna var det till slut dags att dra hemåt. Mini ville att jag skulle bli hemkörd av henne så att hon visste att jag kom hem ordentligt, men min kropp hade nu tagit över mitt omdöme helt och det slutade med att jag och Mff:aren tog en taxi hem till honom.

Han hjälpte mig försiktigt av med mina stövlar sen dröjde det inte lång stund innan bådas kläder var av och småskrik låg över mina läppar. Som redan beskrivits gör jag rätt mycket ljud ifrån mig när jag tycker något är skönt, denna natt var inget undantag. På något sätt visste han vad jag ville ha, även om det var i mjukaste laget. Han fick mig att skaka mer än jag någonsin gjort, jag ville ha mer och mer, och det fick jag. Efteråt låg vi tätt tillsammans och han höll om mig hela natten.

På morgonen lekte vi en sista gång, utbytte nummer och sen var det dags för lilla Lantlollan att leende ta sig hemåt. Det dröjde dock inte lång tid från att jag satt mig på bussen förrän ett sms trillade in från honom; hoppas vi ses snart igen…

- En gästbloggande Lantlolla, som det kanske hörs mer om hädanefter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0